Магазини

Търговските площи предполагат посещение от голям брой клиенти, затова настилката трябва да бъде устойчива на голям човекопоток и издръжлива както на динамичен, така и на статичен товар.

Сред основните фактори за избор на подова настилка за търговски обекти е тя да бъде устойчива на абразивни частици и замърсявания от различни вещества, с висок клас на пожароустойчивост, като същевременно се почиства лесно с машина или на ръка, намалявайки риска от подхлъзване. Препоръчаните продукти в каталога ни са сертифицирани, изработени с екологични материали, хипоалергенни и подходящи за продължителна експлоатация.

Понякога е нужно да се подмени малка част от пода или да се направи цялостна подмяна. Заради лесния монтаж, процесът може да бъде извършен в кратки срокове, благодарение на модулните настилки в каталога ни.

Важно е магазините да изпъкват с индивидуален стил – подпомага потребителското преживяване в обекта, създава атмосфера и ефективна среда както за служителите, така и за клиентите. Разнообразието от продукти дават възможност за различни подредби – рибена кост, шеврон и др. В зависимост от дизайнерските решения, помещението може да се зонира, като в него се комбинират различни материали – мокетени плочи с LVT или паркет с мокет, PVC настилки с мокет и т.н.

Критерии за избор на настилка

1. Дизайн

Настилката играе важна роля в потребителското преживяване. Чрез нея можете да изпратите множество сигнали до клиентите и посетителите – да ги насочвате към стратегически зони, както и да изразите облика на компанията чрез подбора на цветове и материал.

 

2. Лесно и бързо подновяване/ремонт

Някои малки зони имат нужда от регулярна подмяна на настилката (ъгли, около прагове, тематични продуктови спотове), затова тя трябва да позволява лесен монтаж и демонтаж.

Когато няма време за изравняване на субстрата, новата настилка трябва да бъде лесно положена, така че на следващия ден зоната да бъде на разположение за ползване.

Решение: Продукти, позволяващи лесен монтаж и демонтаж – без лепило, т.е за свободно полагане; или такива, които се залепват лесно и дават добри резултати.

3. Достъп

Международната директива за публични сгради, каквито са училищата и университетите, поставя изискване те да бъдат достъпни за хора с увреждания (ISO 21542).

  • Тактилни ленти се слагат с цел насочване на хора със зрителни смущения да намерят посоката;
  • Тактилни предупредителни плоскости се поставят с цел повишаване на вниманието при промяна на нивата (стълбища и асансьори).

4. Акустичен комфорт

Високите нива на шум могат да бъдат  пречка за приятното изживяване по време на шопинг. Настилката е един от строителните материали, който ще спомогне  за редуцирането на шума в помещението.

Решение: Настилка с добри показатели за шумопоглъщане.

5. Устойчивост и издържливост на товар

Магазините и шопинг-центровете са зони с висок трафик. Натоварването, генерирано от посетителите, вдлъбването и триенето при местене на инвентар, присъстват ежедневно.

Решение: Приложение на устойчива настилка с индустриален клас на употреба.

6. Хигиена, лесно почистване и ефикасна поддръжка

  • Сведете до минимум навлизането на мръсотия и влага отвън чрез полагане на входни изтривалки;
  • Изберете продукти, които се поддържат лесно – да не изискват допълнително третиране или покритие с масло/лак;
  • Търсете препарати за поддръжка, които не съдържат токсични химикали.

Имате нужда от повече информация?

Изпрати запитване